• Suma w górę: 2067 m

Wykres roczny blog rowerowy Rooney.bikestats.pl

Czwartek, 9 czerwca 2011

Angielska pogoda.

Lubię taką pogodę.Z nieba padał kapuśniaczek , wiał dość mocny ale przyjemny chłodny wiatr.Swoją drogą to chętnie pokręciłbym po angielskich lub irlandzkich drogach.Krajobrazy przepiękne.

Wracając do treningu to jak zwykle ostatnio mam mało czasu więc i forma nie jest najwyższych lotów.Dystans króciótki ale w dobrym towarzystwie.
Po jutrze znów ustawka więc będę starał się nie odpaść w połowie trasy.

Sprawdzając pulsaka odkryłem funkcję , której nie mogłem znaleźć. Mianowicie określanie ile czasu jechałem w poszczególnych trzech strefach.

Health - Z - 24:24 - 34%
Fitness - Z - 33:20 - 46%
Power - Z - 8:19 - 12%

Jak widać nie do końca wyszło , bo chciałem jechać głównie w drugiej strefie.Ale na usprawiedliwienie mam dziury i wiatr na podjazdach.

Starałem się jechać z wysoką kadencją ale nie do końca jest do dla mnie odpowiednie. Lubię jak jest trochę ciężej. Nie dużo ale jednak.
Nie męczyłem dzisiaj nóg po kilku dniach przerwy.Wolałem dzisiaj mięciutko.
  • Sprzęt Merida Road Race 880-16.